Category : Astrology

Astrology With Sami
(Lecture Number 2 (Part 2
علم نجوم کاتعارف(Introduction of Astrology)
علم نجوم اور کاسمک نشریات
السلام وعلیکم
ہماراآج کا لیکچرسے متصل ہےگزشتہ لیکچر میں ہم نجوم کا جوتعارف کروایا تھا اس میں گفتگوزائچہ پرآکررک گئی تھی لہذا ہم آج کا لیکچر یہیں سے شروع کرتے ہیں کہ زائچہ کیا ہے—–؟
زائچہ بنانے کیلئے کسی بھی شخص کی پیدائش، وقت پیدائش اور مقام پیدائش کی ضرورت پیش آتی ہے ان تینوں چیزوں کو مد نظر رکھتے ہوئے ایک حسابی عمل کیا جاتا ہے جوکہ انشاءاللہ ہم آ گے چل کر آپ کو سلھائیں گےاس حسابی عمل کے نتیجے میں ہمیں ایک چارٹ حاصل ہوتا ہے جس میں طالع پیدائش، جس کو ہم پہلاگھر قرار دیتے ہیں اور اسی کی تریتب میں بارہ گھر حاصل ہوتے ہیں اوران گھروں میں سیاروں کی موجودگی کا پتہ چلتا ہےیعنی یوں سمجھ لیں کہ صاحب زائچہ کی پیدائش کے وقت زمیں کو مرکزمانتے ہوئے کائنات کی انک ایسی تصور کھیچ لی جاتی ہے جس میں ہماری یہ زمیں مرکز میں ہوتی ہے اور دیگر تمام سیارے 360 ڈگری کے دائرے میں اپنی اپنی جگہوں پر، اپنی اپنی درست ڈگریوں پر موجود ہوتے ہیں.اس حاصل شدہ زائچےکا تجزیہ کرکے صاحب زائچہ کے مستقبل کے بارےمیں پیشگوئیاں کی جاتی ہیں.اس بات کو میں تکنیکی طور پر دوبارہ سمجھانے کی کوشش کرتا ہوں.علم نجوم کی تکنیکی معلومات کے مطابق علم نجوم کی بنیادی طور پر دو شاخیں ہیں پہلے میں ہم مخصوص وقت پر کواکب اور بروج کی پوشیش کا ریکارڈ حاصل کرتے ہیں،یہ تمام حسابی عمل پر مشتمل ہوتا ہے دراصل اس ریکارڈ کو زائچہ کہتے ہیں.
علم نجوم میں طلوع برج کو اہم اور بنیادی حیثیت حاصل ہے طلوع برج یا طالع برج کیا ہے زمین کی محوری گردش کے دوران ہر برج تقریباً دو گھنٹہ زمین کے مشرقی افق پر طلو ع رہتا ہے اس طلوع برج کو ہم زائچہ کے پہلے گھر کا نام دیتے ییں بقیہ بروج بالترتیب 2 سے “بارہواں گھر” قرار پاتےہیں.

بروج سے منسوب اشیاء و معاملات،رجحانات و افعال کی طرح زائچہ کے بارہ گھروں کی بھی منسوبات مقرر کی گئی ہیں جس کی روشنی میں پہلا گھر زندگی دوسرا گھر مالی حآلت،غربت،امارت،کنبہ، تیسرا گھر بہن بھائی، چوتھا گھر والدین،پانچواں گھر بچوں،چھٹا گھر بیماری،صحت،ساتواں گھر بیوی،شوہر،آٹھواں گھر موت،نواں گھر مذہب،سفر،دسواں گھر پیشہ، کاروبار،عزت،مرتبہ،گیارہواں گھر دوست،بارہواں گھر دشمنوں سے منسوب کیا گیا ہے.
کسی بھی زائچہ کا تجزیہ طالع برج کی فطرت،”گھروں” میں موجود کواکب اور ان کواکب کا مختلف گھروں سے ایک دوسرے کے ساتھ”نظری” تعلقات کی روشی میں کیا جاتا ہے. یہ علم نجوم کی دوسری شاخ کے ذیل میں آتا ہے اس حصے کو ہم تجزیاتی حصہ کہتے ہیں اس سلسلے میں ہم علم نجوم کے وسیع و قدیم تجزیاتی طریقہ کارکواپناتےہوئے اس کا سمک ریکارڈ پیغام یا راہنمائی کو موصول کرلیتےہیں.جو کہ کواکب اپنے رب کے حکم سے نشر کر رہے ہوتےہیں.
ذیل میں ہم بارہ بروج سے منسوب افراد کی خصوصی شناخت اور چیدہ چیدہ خصوصیات دے رہے ہیں جوکہ یقیناً آپ کے لئے دلچسپی کا باعث ہوںگی.
(1) برج حمل…..! ان افراد میں مینڈھے سے مشابہ عادات آپ کو ملیں گی.یہ لوگ جری،مشتعل مزاج، زندہ دل،لیڈرشپ کے حامل ہوتے ہیں،جسامت کے اعتبار سے اکثر اوسط اور قدرےمختصراً اور چھریرے بدن کے ہوتے ہیں ان کی خاص بات مغروراور خود غرض ہوتے ہیں انکی قوت فیصلہ بہت اچھی ہوتی ہے.
(2) ثور….! بل کی طرح جگالی کرنے کے شوقین ہوتےہیں یعنی خوراک مگراچھی خوراک کےشائق ہوتےانکے دھیمےانداز،خواب ناک آنکھوں، خوبصورت سیاہ بالوں اور بھاری شانوں سے آپ انکو صاف پہچان لیں گے.یہ محبت کرنے والےاور ہر وقت کرنے والے ہوتے ہیں تاہم اشتعال کی صورت میں یہ بل کی طرح ٹکر بھی ماردیتے ییں.اس برج کےآپکو بینک اور مختلف فنانس وغیرہ سے منسلک ملیں گے.
(3) جوزا….! اس کی علامت جڑواں بچےہیں.یہ لوگ زندہ دل،محفلوں کوی رونق، پرمزاح، بے حدباتونی اورذہین ہوتے ہیں.انکی خاص بات یہ ہوتی ہے کہ انکے چہرے کے دونوں رخ علیحدہ تا ثر رکھتے ہیں انکا چہرہ قد لمبوترا ہوتا ہے. اکثر جرنلزم،پبلشنگ، سیلزمین، ایڈورئزمنٹ اور ڈپلومیٹک پوسٹ پر آپ کی ملاقات جوزا افراد سے ہوسکتی ہے.
(4)سرطان….! اپنی علامت کیکڑےکی طرح آپ ان کےموڈ کے بارے میں کوئی پیشیگوئی نہیں کرسکتے،موڈ میں ہوں تواچھل کود اور شرارتیں بھی کرتے نظرآئیں گے اداس ہوں تو کیکڑے کی طرح خول میں بند ہوکر بیٹھ جائیں گے،گول چہرے،صاف رنگنت، چھوٹےقد ابھرے ہوئے جسم، چھوٹے مگر متحرک بازوؤں سے انہیں پہچان سکتے ہیں. یہ ساحل سمندر اور آثار قدیمہ میں بہت دل چسپی رکھتے ہیں.اکثر لائبریری، نرسنگ،آرکیا لوجی ، ہوٹل مینجننٹ میں آپ سرطان شخصیت سے مل سکتے ہیں.
(5) اسد….! ماہرین نجوم اس برج کوشاہی برج کہتے ہیں اس برج سے منسوب افراد حآکمانہ ذہن رکھتے ییں،ضدی،اصول پسند،وضع دار،مالدار اور لیڈرشپ کے حامل ہوتے ہیں،باوقارچال،چوڑے شانوں اور بےخوف آنکھوں سے آپ اسدشخصیت کو پہچان سکتےہیں.ایگزیکٹو پوسٹ،گورنمنٹ سروسز، فوج اوربزنس وغیرہ سے وابستہ ہوتے ہیں.
(6)سنبلہ….! یہ افراد با سلیقہ،نفیس اور شرمیلے ہوتے ہیں، نفاست کو خاص طور پر پسند کرتے ہیں انکی ایک خاص پہچان یہ بھی ہے کہ ہر معاملے میں نکتہ چینی کرتے اور بال کی کھال اتارتے نظرآئیںگے یہ لمبےقد اور پتلے جسم کے خوبصورت لوگ ہوتے ہیں اکثر مصنفین اس برج کے تحت آتےہیں.نرسنگ،میڈیسن،کمپیوٹر، تصنیف و تالیف اور تعلیم کے شعبہ میں افراد آتےہیں.
(7) میزان….! میزان افراد چھریرے بدن،صاف اور قدرےسرخ رنگت،بھورے اور سنہری بالوں سے پہچانے جاتےہیں ان میں فنکارانہ صلاحیت بہت ہوتی ہے یہ افراد نہایت متوازن دل ودماغ کے مالک ہوتے ہیں.اکثر فنکار،وکلاء،پبلک ریلیشنگ آفیسر میزان میں ملیں گے.
(8) عقرب….! انکی پہچان انکی تیزاورچھبتی ہوئی نگاہیں ہوتی ہیں،یہ افراد غیر معملولی و جدان کے حامل ہوتے ہیں انکی چھٹی حس بہت تیزہوتی ہے اکثر عقربی افراد بائیں ہاتھ سے کام کرتے ملیں گے.یہ فراد عقابی شان کے مالک ہوتے ییں.سخت اصول پسند، مذہبی اور حآسد ہوتے ہیں.اکثرمیڈیسن،سرجری،قصاب،ریسلنگ اور اسٹیل کے کام ملیںگے.
(9) قوس….! یہ افراد بہت پریکٹیکل، باتونی اور قسمت کے دھنی ہوتے ہیں.ان افراد کو مجمع لگا کر تقریر کرنے کا غیر ملکی معاملات پر بے دریغ اپنی معلومات جھارنے اور فرضی غیرملکی سفروں کا حال سنا نے کا بے حد شوق ہوتا ہے،اکثر جج،وکلا،میڈیسن کے شعبے سے وابستہ اور مذہبی عالم وغیرہ بھی ہوتے ہیں.
(10)جدی….! یہ افراد خآموش تنہائی پسند،مادہ پرست،غمگین فطرت اور کا روباری زہن اور انتظآمی امور کے ماہر ہوتے ہیں.اکثر گورنمنٹ سروسز اور انتظآمی امور کی پوسٹ پرآپ جدی افراد کو دیکھ سکتے ہیں.
(11) دلو….! یہ برج خیالات، اچھوتےآئیڈیاز کا برج ہے.آج کا سائنسی دوراسی برج کے ذیل میں آتا ہے.اس برج سے منسوب افراد کو انو کھے کام کر نے کا بے حد شوق ہوتا ہے ان افراد کا مذہب انسانیت کی خدمت اور انسان سے محبت ہے.اس برج کے افراد آپ کو سائنسی تخلیقی اور تحقیقی میدانوں میں ملیں گے.
(12) حوت….! سمندر کے اندر پائی جانے والی مچھلیوں کی طرح حوت افراد بھی اپنی ذات میں بہت گہرے ہوتے ہیں.یہ آرٹ میوزک اور شوبز سے وابستہ ہونا پسند کرتے ہیں.حوت افراد لمبے قد کے ہوتےہیں.یہ افراد جذبات اور احساسات کو خفیہ رکھتے ہیں رومانٹک اور سحر انگیز شخصیت کے مالک ہوتے ہیں.Astrology سے متعلق ہماری آج کی گفتگو یہیں تمام ہوتی ہے. انشا اللہ اگلے لیکچر میں اس موضوع پر مذید بات کریں گے اور آپ کو مذید نئی نئی معلومات سے آگاہ کریں گے فی الحآل اجازت دیئجے اس دعا کے ساتھ کہ اللہ تعالٰی آپ کو آسانی عطا فرمائے اور آسانیاں بانٹنے کی تو فیق عطا فرمائے.امین.اللہ حآفظ.


Leave a Reply

SYED ZAHOOR HASSAN SAMI & ADNAN HASSAN SAMI….SHAJRA SHARIF

WhatsApp chat