PARAPSYCHOLOGY WITH SAMI

PARAPSYCHOLOGY WITH SAMI

Category : Parapsychology

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم
PARAPSYCHOLOGY WITH SAMI
LECTURE NUMBER 04
السلام وعلیکم:PARAPSYCHOLOGY WITH SAMI میں خوش آمدید
عزیزطالباتءوطالبات روحانی عملیات کےحوالےسےحوالےسےبازارمیں سینکڑوں کتابیں دستیاب ہیں مگرشایدایک آدھ کے سواکسی بھی کتاب میں ان علوم کےبنیادی اصولوں اور جن قواعداورشرائط کی بنیاد پران علوم کی عمارت استوار ہوتی ہےان کا کوئی تذکرہ نہیں ہوتا جس کی وجہ سےآپکی محنت ضائع ہوجاتی ہے اور سوفیصد علمیات غلط ہوجاتےہیں یا لوگوں کاایمان خراب ہوتا ہے. میں جوآپکوروحانی علمیات علم القرآن کی روشنی میں سکھاؤں گا انکو سیکھنےکےلئے، سمجھنےکےلئےاوران سےفائدہ اٹھانےکےلئےجن بنیادی باتوں سےواقفیت ضروری ہےان کا تذکرہ اختصآرمگرجامعیت کےساتھ کررہا ہوں تاکہ آپکو کسی قسم کی دشواری کا سامنانہ کرنا پڑے. اگراس کے باوجود کوئی بات سمجھ میں نہ آئےتو مجھ سےرابط کریں اپنی بات کا آغازکرنےسے قبل اپنےاستادمحترم کاذکرکرنا چاہوں گا جنکی بدولت آج میں یہاں آپ سے مخاطب ہوں. میرےاستادپاکستان کےمایہ نازایسڑولوجراورماہرروحانیت جناب ڈاکڑفرقان سرمد صاحب ہیں.آپ علم کا دریاہیں، پیراساہیکلوجی ، ایسڑلوجی اور علم القرآن پرآپ کو مکمل دسترس حاصل ہےاوراپنےشاگردوں کوعلوم سکھانےمیں آپ نے کبھی بخل سے کام نہیں لیا÷ یہ میری خوش نصیبی ہے کہ مجھےآپکی شاگردی میسرآئی. ڈاکڑصاحب آج کل علم القرآن پر کام کررہےہیں اورجس اندار میں قرآن کی تفسیرپیش کررہےہیں وہ آپ ہی کا طرۃ امتیاز ہے.آج کے دورمیں جب کہ قرآن کی تفاسیر کی تعداد بہت زیادہ ہے اسکے باوجودڈاکڑصاحب کی تفسیرجیسی کوئی تفسیر نہیں کیونکہ اس میں ڈاکڑصاحب نے بےحدریسرچ ورک کیا ہے ڈاکڑصاحب کی تفسیر “تفسیرسرمدی” کے نام سےمارکیٹ میں دستیاب ہے. میں دعاگوہوں کہ اللہ تعالی ڈاکڑصاحب کو خیرکثیر عطافرمائےاورانکو لمبی عمر عطا فرمائے آمین.
خیراب اپنےاصل موضوع کی طرف آتےہیں. میں ترتیب واروہ تمام بنیادی بایتں بیان کروں گا جو کہ روحانیت کے مبتدیوں کےلئے ضروری ہیں.
1- قلم : نقوش اور تعوایزت لکھنے کے لئےسرکنڈے کا قلم سب سے عمدہ سمجھا جاتا ہے اس کےعلاوہ کاتب حضرات جوقلم استعمال کرتےہیں اسےبھی استعمال کیا جاسکتا ہے. اس کے علاوہ فاؤنٹین پین ، بال پین اور مار کروغیرہ بھی استعمال کرسکتےہیں. اس بات کا خاص طور پر خیال رکھیں کہ سعد اعمال کےلئے علیحدہ قلم رکھیں اور نحس اعمال کےلئے علیحدہ قلم رکھیں. قلم استعمال کرنے سے پہلے تین مرتبہ درودشریف پڑھ کر قلم پردم کردیں.
2- وقت اورکام : حدیث نبوی ہے کہ ترجمہ : “ہرکام کےلئےایک وقت مقرر کیاگیا ہے” گویا اللہ تعالی کے مقرر کردہ وقت میں ہی کام کرنا بہتر نتائج کا حامل ہوتا ہے، سیارگان سے منسوب سعداورنحس ساعات کو مد نظررکھتےہوئے عمل کیا جائے تو نتائج عمدہ آئیں گے. اگرسعداورنحس ساعات آپ کومعلوم کرنا نہیں آتااورآپ سیکھنا چاہتے ہیں تو اسکےلئے علم الساعات کےلیکچر نمبر2 کوسنیں اسمیں پوراطریقہ بتایا گیاہے.


Leave a Reply

SYED ZAHOOR HASSAN SAMI & ADNAN HASSAN SAMI….SHAJRA SHARIF

WhatsApp chat